"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

onsdag den 5. september 2012

Så er jeg tilbage...

Det er saft susme længe siden jeg sidst opdaterede, aaalt for længe siden :) Bloggen har vidst holdt sig en lille sommerferie.. Synes der har været så meget en sidste tid! Vi har været på sommerferie, jeg har haft fødselsdag, Elliot er blevet døbt osv... så jeg er jo heeeelt vildt langt bagud med alle de ting og begivenheder jeg bare gerne vil dele med jer :) Sååå... Bli' bare hængende :)
 
Indtil da, så lige lidt billedspam af min alt for dejlige Bølle-fis, der nu efterhånden er 4½ måned - Mor kan ikke følge med!












3 kommentarer:

  1. Jubiiii, velkommen tilbage. Har faktisk været herinde nogle gange for at se om det mon bare var mig, som ikke havde set, at du havde postet et indlæg ;0)
    Hvor er han skøn!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak :) Har virkelig også savnet det! Så nu måtte det være :) jeg nyder ham virkelig os.. Han er simpelthen bare så herlig :)

      Slet
  2. Ih hvor er han dog en lækker lille grinebidder :-)

    SvarSlet