"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 28. januar 2012

Spunken er jo en dreng...

I et af mine tidligere indlæg gjorde søde Frk. Poulsen mig opmærksom på, at jeg jo slet ikke har fortalt, at den dér Spunk, der marcherer/ommøblerer indvolde rundt inde i mavsen på mig, er en dreng :) Det er der hermed gjort noget ved nu - der skal sørme ikke noget, der skal gå jeres næse forbi :)

Og I kan da lige få et par billeder af "den indvendige chef", hvis I har lyst til at lure med :)


Et billede i den lidt frækkere ende... Her fik vi nemlig et billede af beviset for kønnet (ellers er jeg da virkelig bekymret for den pige, der kommer ud!!!)


Og så Spunken i 3D :)

2 kommentarer:

  1. Et drengebarn! Hvor er det fantastisk! Altså, det ville det jo også være med en pige - min begejstring er bare lidt større, fordi alle omkring mig, og de fleste jeg følger her i blogland får piger i flæng for tiden. Så det er rart at vide at der stadig kommer drengebørn til. Ha ha. :)

    Han ser fin ud, den lille Spunk. Håber i begge har det godt?

    Kh. Lisa

    SvarSlet