"Nyd de små ting i livet, for en dag vil du måske se tilbage og indse, at de faktisk var store ting."

lørdag den 16. oktober 2010

Hvem har verdens dejligste niece? - MIG!

Jeg er bare så tossssset med hende her...

Hun er MIN niece, MIN Luna og hun er på weekend hos Ulle og jeg... Hold op vi nyder hende! Og hvor er der meget skæg og ballade med en lidt over 2 år...! Hun siger bare de sjoveste ting altså... Lige for tiden synger hun konstant: Vil du, vil du, vil du... Bare med alle andre ting som hun kender ord på - Jøses det tog lang tid og kom igennem Bilka! Senere på dagen havde hun dog problemer med at synge sangen om fjernbetjening...

Det værste er, eller det er som godt nok... men Luna er bare fuldstændig forelsket i Ulle - og så er vi andre aka. mig - RET OVERFLØDIGE! Så kan man så gå og vask op, rydde op med mere, fordi hun kun vil lege med Ulle... (Ja nu ved jeg hvordan det er at være ekskluderet af fællesskabet)... :)

De her billeder siger vidst det jeg har prøvet at forklare:

Onkel Ulle, møs, slik og tegnefilm = Det må være Lunas opskrift på en rigtig hyggeaften :)

Og det var så her vi fandt Lunas bamse, da hun skulle i seng - i vaskemaskinen! Lunas kommentar: Bamse våd?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar